• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

بهترین لاستیک خارجی


در دنیا برندهای مطرحی وجود دارند که سالهاست در حوزه تولید انواع لاستیک فعالیت می کنند. انتخاب تایری که دارای مشخصه هایی همچون: فرمان پذیری عالی، ترمز گیری در جاده خشک، ترمزگیری در جاده خیس، صدای کم تایر، راحتی رانندگی، مقاومت غلتشی کم و کاهش سایش و ... باشد ، از بین برندهای موجود که جزو شناخته شده ترین ها نیز در صنعت تایر می باشند کار راحتی است.

مقاومت غلطشی تایر چیست؟


احتمالا در هنگام جستجو و خرید تایر با عبارت مقاومت غلطشی لاستیک روبرو شده اید و برایتان این سوال پیش آمده که مقاومت غلطشی تایر چیست ؟

خودرو برقی هامر GMC 2020


هامر خودرو GMC تمام برقی و جدید خود را معرفی کرده است، اولین ابر خودرویی که انتشار گازهای گلخانه ای آن صفر است. این خودروی تمام برقی عملکرد فوق العاده ای در جاده های معمولی و آفرودی دارد.

تولد اولین خودرو سونی


در نمایشگاه سالانه تجاری ( CES ) 2020 ، سونی از خودرو برقی خود به نام vision-S رونمایی کرد . نمونه اولیه این خودرو بدون راننده می باشد . در این خودرو 33 سنسور تعبیه شده که باعث ایمنی ، راحتی ، سازگاری و ... می شود .

ژاپن چشم ها را به سمت آسمان می چرخاند ، مسابقه ای برای طراحی خودروهای پرنده در سه سال


دولت ژاپن برنامه های سرمایه گذاری خود را برای توسعه خودروهای پرنده اعلام کرده است. هدف دولت ژاپن در سه سال آینده ( تا سال 2023 ) حل مشکلات جا به جایی با استفاده از خودروهای پرنده برای حمل و نقل مردم در شهرهای بزرگ ، مناطق کوهستانی دشوار و جزایر دورافتاده است.

10 تولیدکننده برتر تایر در دنیا در سال 2020


می توان گفت ایمنی خودرو به طور عمده ، به کیفیت تایر شما بستگی دارد. شرکت های تولید کننده تایر بسیاری در سرتاسر دنیا وجود دارند که برخی از آنها بهترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده تایر می باشند.

روح گذشته با انرژی پاک : آزمایشگاه خودرو Zero ، از لندرور برقی کلاسیک خود رونمایی کرد.


تیم طراحی خلاق در آزمایشگاه های خودرو Zero ، از خودروی شاسی بلند لندرور سری 3 کلاسیک که برقی و دوستدار محیط زیست می باشد رونمایی کرد.

ادای احترام به خودروBMW با طراحی خودروی برقی 02 reminiscence توسط david obendorfer


david obendorfer طراح شناخته شده است که خودروها را بین گذشته و آینده طراحی می کند ، او درباره طراحی های خود می گوید : من داستان های گذشته را به شکل معاصر بیان می کنم. طراحی خودرو برقی 02 reminiscence اولین پروژه تولید صفر گازهای گلخانه ای می باشد .

خودرو شش چرخ سایبرتک تسلا برای مریخ نوردان


بعد از ارسال موفق دو فضا نورد ناسا به استگاه فضایی بین المللی توسط spacex ، ممکن است مجددا همکاری مشترکی بین ایلان ماسک (کارآفرین حوزه تکنولوژی ) و ناسا در رابطه با خودرو برقی تسلا شکل بگیرد .

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0